Cardamom milk/ Lapte cu cardamon / haleeb ma3 hell

Lapte cu cardamon

6 cani lapte
zahar dupa gust
1 lingurita cardamon macinat
fierbeti-le impreuna 1-2 minute . ٍServiti fierbinte!

Cardamom milk

6 cups milk
sugar to taste
1 teaspoon ground cardamon
mix all and boil 1-2 minutes. serve hot.


حليب مع هيل
6 كوب حليب سكر - حسب الرغبة
ملعقة صغيرة هيل مطحون
يغلي الحليب في الابريق مع السكر و الهيل 1-2 دقيقة
اشربوا حار

recipe from/ min "The Complete United Arab Emirates Cookbook" by Celia Ann Brock-Al Ansari

3 comments:

pansy said...

interesanta combinatie,am sa-i sugerez fiului meu sa-si puna alaturi de cereale in lapte si cardamom.am sa te anunt daca i-a placut.

Carmys said...

chiar te rog.. mie mi-a placut mult combinatia asta. de cand am descoperit-o numai asa beau laptele... :)

uae fan said...

Intr-adevar este fff bun ! La noi nu lipseste mai ales cand vremea este rece :)
Felicitari pentru blog. te-am adaugat la lista mea de fav !